reklama

Nástrahy ulice – Ujo Klobása :)

Včera poobede som šiel po Štúrovej ulici* z potravín na Kamennom námestí. Nešiel som rýchlo, lebo ma ťažil ruksak plný výpočtovej techniky a igelitka plná jedla. Blížiac sa ku svetelnou signalizáciou označenej križovatke s Jesenského ulicou som premýšľal, či blikne tá zelená a keď blikne, či ju stihnem. Zelená blikla a ja som zhodnotil, že ani nebudem musieť zrýchliť. V tom sa vedľa mňa (z ľavej strany) ozval hlas:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

"Nebojíte sa?"

Obzrel som sa a zbadal neznámu vráskavú tvár s usmiatymi očami. Nechápavo som sa na ňu zahľadel. Hrozí mi snáď niečo?

„Nebojíte sa?“ opýtal sa ten pán znova a chytil klobásu z ktorej mi trčala asi polovica z igelitky, akože mi ju kradne a potom ju pustil naspäť.

Začal som sa smiať, starký tiež zložil vrásky do úsmevu a zachechtal sa. Ale to už on odbočoval vpravo smerom na zastávku električiek (krepko ma obehol), a ja som pokračoval cez prechod smerom na Šafko. Oproti idúci ľudia na mňa váľali nechápavé pohľady. Rehúňal som sa ešte dobrých päť minút, oči v slzách, slzy vo vreckovke. Vlastne sa v duchu usmievam stále. S humorom je svet fajn.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Post scriptum: A nebojím sa... o klobásu. ;)

*vždy si mýlim štúrovu a štefánikovu, ďakujem Vnately.

Vladimír Palko ml.

Vladimír Palko ml.

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Človek, občan, zaujímajúci sa o dianie okolo seba. Poslanec MZ v bratislavskom Starom Meste. Zoznam autorových rubrík:  kultúrazábavapolitikakomunizmusčo mám rádSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu